خدایا کمکم کن - دلنوشته من

♥دنيای شيرين من♥







  

خدایا کمکم کن تا بتونم همه چیز رو فراموش کنم

 

     

تمام اتفاقات تمام خوشیها تمام بدیها

 

   

تمام چیزهایی که بوده و نبوده

 

    

خدا جون تو که میگی من همیشه باهاتم

 

  

پس چرا الان که بهت نیاذ دارم تنهام گذاشتی

 

   

نمیخوای بهم کمک کنی

 

  

نمیخوای به این بنده ات خوشی بدی

 

  

نمیخوای لبهاش رو به خنده باز کنی

 

   

من میخوام بخندم

 

   

اما نمیتونم آخه لبهام خنده رو نمیشناسن

 

   

آخه قلبم شادی رو یادش نمیاد

 

   

خدای مهربون میشه چیزایی رو که ندارم رو بهم بدی

 

   

من ازت نخواستم؟

 

  

من که همیشه صدات میزنم

 

   

من که همیشه به یادتم

 

  

من که همیشه از تو کمک خواستم

 

  

میدونم چرا اینا رو بهم نمیدی

 

   

فکر میکنی با دادن اینا من باز میرم سراغ یکی دیگه

 

 

   

نه نمیرم

 

     

بهت قول میدم

 

   

دیگه این بار به هیچ کس اجازه نمیدم بیاد توی قلبم

 

   

اگه کسی خواست بیاد بهش میگم قلبم رو خدا اجاره کرده

 

  

تا ابد برای همیشه

 

   

فدای مهربونیات خدای مهربون

 

    

پس بیا و کمکم کن

 

  

دوستت دارم

 

 

  



نظرات شما عزیزان:

ساعت18:16---31 شهريور 1391
سلام عالی بود وبت به ما هم سری بزن سلام مرسی ممنون که به وبم سر زندی چشات قشنگ میبینه :)
/facebest.tk


ساعت10:33---31 شهريور 1391
سلام مهساي من خوبي نازم؟؟باز تو شارژ نداري؟ايشششششششش
آره ميخوام باز مثه قبل شاد باشيم باتو و كنار تو از اين همه غم خسته شدم ميخوام باز هم توهم بزنيم يادته
خيلي دوستت دارم عزيزم

زندگی یعنی همین امروز همین حالا

یعنی در آغوشت تا همیشه تا فردا

زندگی یعنی نگاه تو

کوک کردن قلبم با صدای تو

دل دادن به آهنگ دل پاکت

سرور و عشق در فضایی ساکت

زندگی یعنی همین دم

که از دلتنگم

می دانی

از این حسم عشق را می خوانی

زندگی یعنی داشتن قلب پرستو

در این وادی پست و ناهنجار تو در تو سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی بهترین تصمیمو گرفتی :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima